Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, η επιστροφή του προς την αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρης τη συσκευασία του. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από την Εταιρεία, δημιουργία επισκευής, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλη ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία που υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα συνεχίσει σε κάθε πράξη που προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς περαιτέρω ευθύνη της Εταιρείας. Η Εταιρεία κατόπιν ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τις διαδικασίες της Τράπεζας. Σε περίπτωση αντικαταβολής το ποσό της επιστροφής που θα πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει την εγγραφή στην Εταιρεία ο Πελάτης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή στο Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει σε μονομερείς και άνευ ετέρου σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης αυτής έναντι του πελάτη.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων:
Η ημερομηνία της παραγγελίας με την υποβολή της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες
Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@bazar-oriental.gr αναφέροντας λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρείας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις.
Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης (είτε φωτοτυπία της).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗ-ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που συνοδεύουν και τη συσκευασία του σε άριστη. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνο εάν οι πρώτοι αγοραστές έχουν εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνεται η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα αποστολές για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνει με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και την επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα πρέπει να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία περαιτέρω ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, το ποσό της επιστροφής που πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο Πελάτης στην Εταιρεία.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν απαραίτητη για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τοποθετηθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η Εταιρεία ή/και η Διαχειρίστρια είναι πρόθυμη να ενημερώσει σχετικά τον πελάτη για κάποια ερώτηση με τη φύση και τη λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση σύμφωνα με τις παρούσες διατάξεις.
Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά την παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή στο Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει σε μονομερείς και άνευ ετέρου σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης αυτής έναντι του πελάτη.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:
1.προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποφραγιστεί μετά την παράδοση.
2.συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Στην περίπτωση τέτοιων επισκέψεων, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τους καταναλωτές ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εάν σε πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
3.πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών ή βίντεο σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:
1.Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την υποβολή της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 7 ημερολογιακές ημέρες
2.Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@bazar-oriental.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο και επιθυμητή ώρα επικοινωνίας ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρείας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις.
3.Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρεία μας.
Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή που πρέπει να συνοδεύεται με την αντίστοιχη παραστατική πώληση (απόδειξη λιανικής πώλησης / τιμολόγιο είτε φωτοτυπία του)
Σε περίπτωση επιστροφής προιόντων, θα κατατεθεί στο λογαριασμό του πελάτη (ή την πιστωτική κάρτα) το ποσό της αξίας του προιόντος/ων συν τα έξοδα αποστολής και επιστροφής που έχει πληρώσει ο πελάτης.